Grupul cu afaceri anuale de un miliard de euro și milioane de utilizatori, care este lider pe telefonia fixă, numărul doi pe net fix și TV și al treilea jucător pe telefonie mobilă, își încurajează atât propriii clienți, cât și restul pieței să gândească „integrat” atunci când își cumpără serviciile, scrie Ziarul Financiar.
Pentru a-și atinge acest obiectiv, noua ofertă de pachete de servicii – impecabil de complicată, complexă și sofisticată așa cum te-ai aștepta de la o „filială” a gigantului german DT, își încurajează clienții să-și schimbe modalitatea de a analiza ofertele afișând tarife mai avantajoase pentru pachetele de servicii care includ și TV sau net și telefon fix. Un exemplu: ce să cumpere un client al T, un abonament doar la telefonie mobilă cu apeluri și SMS-uri nelimitate la 20 de euro sau un pachet la 21,8 euro cu telefonie mobilă cu apeluri și SMS-uri nelimitate, plus servicii TV, plus internet fix cu router wireless inclus?
Probabil întreaga echipă a germanului Mathias Hanel, directorul comercial rezidențial al T, adus în echipa de top manaÂgeÂment din România de CEO-ul Nikolai Beckers, speră că utilizatorii vor alege varianta serviciilor integrate – aceasta fiind de altfel și marea miză a rebrandingului de 15 mil. euro al Cosmote și Romtelecom și probabil și pariul pentru această piață al Claudiei Nemat – managerul DT care coordonează afacerile grupului german în toate țările europene (cu excepția GerÂmaÂniei).
Sursă: YouTube
Un pariu care vine într-un alt context decât cele făcute în trecut pe România de Michael Tsamaz (președinte și CEO al grupului elen OTE) sau Panagis VourlouÂmis (fostul șef al OTE – în mandatul căruia nemții au intrat în acționariatul grupului).
Citește mai multe în Ziarul Financiar